ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין חברות

    אין זה פשוט לנהל חברה גדולה או קטנה ויש תחומים רבים בהם נדרש המנהל להיעזר באנשי מקצוע. לכן קיימת חשיבות עבור כל חברה להיעזר בעורך דין חברות בעל ידע , הבנה וניסיון בתחומי המשפט המסחרי, דיני החוזים, דני עבודה, וככל שיש לעורך הדין ידע והבנה במיסוי, חשבונאות ועסקים זה מהווה יתרון גדול . עורך דין חברות ידע להעניק את כל המידע הדרוש שמתאים באופן אישי לחברה עצמה, לתחום עיסוקה ולכל מאפיין אחר שיהיה נכון ורלוונטי לכל  חברה ולכל עסק.

    חשיבות השירותים שניתנים מטעם עורך דין חברות

    קיימים לא מעט תחומים בהם עורך דין חברות  חייב להיות בקיא בהם. עורך דין חברות מעניק שירותים משפטיים באופן רציף לחברה או עסק, יעוץ משפטי המותאם אישית, אשר מבטיח בקרה על פעולותיה המשפטיות של החברה ובכך מקבלים מנהלי החברה ערך מוסף בניהול העסק. עורך דין חברות יהיה מעורב במתן ייעוץ לפני קבלת החלטות משמעותיות, ייתן חוות דעת משפטית לסוגיות משפטיות העולות במהלך העסקים הרגיל , יסייע בעריכה של חוזים או הסכמים משמעותיים וכמובן יוודא שהחברה מתנהלת בהתאם לחוקים וההוראות החלים עליה.

    לא מבצעים פעולות ללא קבלת חוות דעת משפטית

    על מנת שחברה תתנהל בצורה נכונה, מסודרת וחוקית, מומלץ כי קבלת החלטות מהותיות תהיה מלווה בייעוץ משפטי. על מנהלים ונושאי משרה בכירים בחברה חלה אחריות אישית מכוח חוק החברות. לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין חברות במהלכים שעלולים להיות לגביהם השלכות לעתיד, מה שיבטיח שאכן כל פעולה והחלטה תהיינה נכונות ומתאימות לנסיבות.

    עורך הדין רפאל בן עזרא הוא עורך דין מסחרי בעל ידע וניסיון רב בליווי חברות   – הקמת חברות, עריכת חוזים והסכמים, הסכמי מייסדים ושותפים, הסכמי קניה ומכירת עסקים, ליווי משפטי שוטף.

    "המידע המוצג בדף זה הינו כללי, ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף ליעוץ משפטי".

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין