ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מכירת דירה

    מכירת דירה היא אירוע משמעותי עבור המוכר. ברוב המקרים במקביל למכירה קונים דירה חדשה. לכן, המוכר צריך להיות מלווה ע"י עורך דין מכירת דירה אשר יסייע לו בביצוע העסקה ובכלל זה, ניהול מו"מ, עריכת חוזה מכר, בדיקות נדרשות,  תזמון העסקאות והתשלומים, עד לסיום העסקה בפועל. נושא חשוב במיוחד עבור המוכר הוא כל הקשור למיסוי מקרקעין. לכן, ידע וניסיון של עורך הדין גם בענייני מיסוי היא יתרון משמעותי.

    הערך המוסף של עורך דין מכירת דירה

    עורך דין מכירת דירה יערוך עבורכם הסכם מכר מהודק העונה על הצרכים שלכם ושומר על האינטרסים שלכם כדי העסקה תתבצע בצורה חלקה ומהירה ותזכו לקבל את התמורה המלאה עבור מכירת הדירה ללא עיכובים. הסכם מכר דירה ערוך טוב יגן עליכם מפני הפרתו על ידי הרוכש.

    עורך הדין יבחן את יכולותיו הכספיות של הקונה כדי לוודא שהוא אכן מסוגל לעמוד בהתחייבויות שהוא נוטל על עצמו. בעת מכירת דירה קיימת משמעות מכרעת לגבי חיוב העסקה במס שבח. לכן עורך דין מכירת דירה צריך להיות בקיא במיסוי מקרקעין, כדי לבחון עבורכם מראש את חבות המס בעת מכירת הנכס. לעיתים המוכרים אינם מודעים  לכך שיתכן שיחויבו במס ולא לוקחים בחשבון את סכומי הכסף הגבוהים שיאלצן לשלם. לכן חשוב להתייעץ מראש עם עורך דין .

    החשיבות של איש מקצוע שמלווה מקרוב

    קיימת חשיבות כבר בשלבים הראשונים כשמחליטים למכור דירה, לשכור עורך דין מכירת דירה שייעץ לכם כיצד להיערך נכון לביצוע העסקה בהצלחה. משרדנו מעניק ללקוחותיו ליווי וסיוע לאורך כל תהליך המכירה של בית/ דירה, משלב משא ומתן  עריכת הסכם המכר, סיוע בקבלת מימון (משכנתא), או גרירת משכנתא לנכס חדש. קבלת כל התמורה עבור מכירת הדירה בזמן ודיווח על העסקה ללשכת מיסוי מקרקעין.

    מוכרים דירה ומחפשים עורך דין שילווה? פנו לעורך הדין רפאל בן עזרא ותקבלו ליווי מקצועי אישי ומקצועי.

    "המידע המוצג בדף זה הינו כללי, ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי".

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין