ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תביעות ביטוח

    כאשר אנחנו רוכשים פוליסת ביטוח במטרה לבטח רכוש יקר, אנו מצפים כי חברת הביטוח תפצה אותנו בקרות מקרה של נזק לרכוש כגון: פריצה, גניבה, שריפה, נזקי מים ועוד. חברות הביטוח הם חברות מסחריות שמטרתן למקסם את רווחיהן.

    לכן במקרה של פניה לחברת הביטוח בתביעה לתשלום פיצוי, אנחנו נגלה לא מעט פעמים שחברות הביטוח עושות כל שביכולתן להקטין את התשלום המגיע לנו בטענות כאלה ואחרות. לכן בקרות מקרה של תביעת ביטוח פנו מייד אל עורך דין תביעות ביטוח כדי לקבל ייעוץ משפטי מקדים כיצד להתנהל מול חברת הביטוח, כמו כן לבצע עבורכם בדיקה של הכיסויים בפוליסת הביטוח באופן ייסודי, וכן לייצג אתכם מול חברות הביטוח.

    תביעות ביטוח רכוש נפוצות

    עורך דין תביעות ביטוח יטפל עבורכם בתביעות מסוג: מים – פיצוץ צנרת, התפרצות מערכת מתזים, הצפה, רטיבות ונזק לקירות, ריצוף, רהוט. שריפה – בעסק, בבית, בכלי רכב, כתוצאה מכשל פנימי או מגורם חיצוני. פריצה – לעסק או לבית. כלי רכב – נזקי פח כתוצאה מתאונה או השחתה.

    לא פועלים לבד ללא קבלת ייעוץ מעורך דין

    חשוב לפנות לעורך דין תביעות ביטוח מייד עם קרות אירוע נזק לבית או לעסק.

    משרדנו מתמחה בטיפול והגשת תביעות נזקי רכוש גם כנגד חברות הביטוח וגם כנגד האחראים לגרימת נזק לרכושכם. ככל שיידרש אנו נעמיד לרשותכם שמאי רכוש ומומחים בתחום השריפות, ההנדסה, לצורך קבלת חוות דעת שתסייע לבסס את תביעתכם.

    עורך הדין רפאל בן עזרא הוא הכתובת שלכם לקבלת ייעוץ אישי ופרטני בנוגע לתביעות רכוש מחברות הביטוח.

    "המידע המוצג בדף זה הינו כללי, ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי".

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין